Pritužbe
Za sve proizvode kupljene u trgovini Butymodne.pl imate pravo na nepoštivanje robe s ugovorom na razdoblje od 2 godine od datuma kupnje u skladu sa Zakonom od 27. srpnja 2002. godine. posebne uvjete prodaje potrošačima i izmjene i dopune Građanskog zakonika (Journal of Laws br. 2002, br. 141, s izmjenama i dopunama).
Postupak prigovora
Kako biste razmotrili žalbu, pošaljite sljedeće podatke:
- opis nedostatka i okolnosti njegovog nastanka,
- 4 do 5 fotografija koje pokazuju neispravan proizvod. Fotografije bi trebale uključivati cijeli članak (sprijeda i straga), kao i mjesto s greškom. U slučaju pritužbe u vezi s obućom, pošaljite dodatnu fotografiju potplata,
- Molimo pošaljite fotografije putem e-pošte na sklep @ KeeShoes. Predlažemo da koristite sljedeće formate fotografija: ZIP, JPEG, RAR.
- Nakon zaprimanja svih informacija, prigovor će se odmah obraditi. Informacije o daljnjem postupku dobit ćete u najkraćem mogućem roku.
Uvjeti prigovora
Reklamacije podliježu skrivenim nedostacima uzrokovanim greškom proizvođača.
Pritužbe nisu podložne:
- prirodno nošenje cipela,
- zamjenjivi dijelovi, npr. pete ili vezice,
- mehanička oštećenja (habanje, kidanje, kidanje ili grebanje, odvajanje ukrasa, patentni zatvarač, guma itd.) i oštećenja nastala zbog nedostatka ili neodgovarajućeg održavanja,
- oštećenja nastala upotrebom obuće i odjeće suprotno njihovoj namjeni,
- promjena boje odjeće ili stopala obućom izrađenom na podlozi prirodne boje,
- udobnost obuće, namakanje obuće (osim ako u opisu piše da je roba vodootporna).
Moramo biti obaviješteni o neusklađenosti robe s ugovorom najkasnije dva mjeseca nakon što se utvrdi neusklađenost. Štoviše, nakon utvrđivanja neusklađenosti, oštećena roba ne može se koristiti.
Na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr dostupna je platforma za rješavanje internetskih sporova između potrošača i poduzetnika na razini EU -a (ODR platforma). Platforma ODR interaktivna je i višejezična web stranica s jednim šalterom za potrošače i poduzetnike koji traže vansudsko rješavanje spora u vezi s ugovornim obvezama koje proizlaze iz prodajnog govora na mreži ili ugovora o pružanju usluga.