statut
VRIJEDI ZA UGOVORE O PRODAJI ZAKLJUČENE OD 25. PROSINCA 2014
SADRŽAJ:
-
OPĆE ODREDBE
-
ELEKTRONSKE USLUGE U MREŽNOJ TRGOVINI
-
UVJETI ZAKLJUČENJA UGOVORA O PRODAJI
-
METODE I ROKOVI PLAĆANJA ZA PROIZVOD
-
TROŠKOVI, NAČINI I DATUM DOSTAVE I PRIMANJA PROIZVODA
-
ŽALBA NA PROIZVOD
-
VANJASUDNE METODE RJEŠAVANJA PRITUŽBA I TUŽBI, TAKOĐER I PRAVILA PRISTUPA OVIM POSTUPKIMA
-
PRAVO NA POVLAČENJE IZ UGOVORA
-
ODREDBE O PODUZETNICIMA
-
ZAVRŠNE ODREDBE
Online trgovina KeeShoes brine o pravima potrošača. Potrošač se ne može odreći prava koja su mu dodijeljena Zakonom o pravima potrošača. Odredbe ugovora nepovoljnijih za potrošača od odredbi Zakona o pravima potrošača nevažeće su, a umjesto njih primjenjuju se odredbe Zakona o pravima potrošača. Stoga odredbe ovih Uredbi nemaju za cilj isključiti ili ograničiti bilo koja prava potrošača koja im se daju obveznim odredbama zakona, a sve moguće sumnje treba objasniti u korist potrošača. U slučaju bilo kakve neusklađenosti odredbi ovih Pravilnika s gore navedenim odredbama, ove odredbe će prevladati i treba ih primijeniti.
-
OPĆE ODREDBE
-
Internet trgovina dostupna na internetskoj adresi KeeShoes vodi Dorota Bauer vođenje posla pod imenom tvrtke Obuća Dorota Bauer upisan u Središnji registar i podatke o gospodarskoj djelatnostiiz Republike Poljske koju vodi ministar nadležan za gospodarstvo, koji ima: adresu mjesta poslovanja i adresu za uslugu: Klasniawice 167, 96-100 Miedniewice, N.IP 8360013865, REGON 750425486, email adresa: trgovina @ KeeShoes, telefonski broj: +48 696658781.
-
Ovi Pravilnici su upućeni i potrošačima i poduzetnicima koji koriste internetsku trgovinu (s izuzetkom točke 11. Pravilnika, koja je namijenjena samo poduzetnicima).
-
Administrator osobnih podataka koji se obrađuju u vezi s primjenom odredbi ovih Pravilnika je Davatelj usluga. Osobni se podaci obrađuju u svrhe unutar opsega i na temelju načela utvrđenih u politici privatnosti objavljenoj na web stranici internetske trgovine. Davanje osobnih podataka je dobrovoljno. Svaka osoba čije pružatelje usluga obrađuje osobne podatke ima pravo pregledati njihov sadržaj te pravo ažuriranja i ispravljanja.
-
Definicije:
-
RADNI DAN - jedan dan od od ponedjeljka do petka isključujući državne praznike.
-
OBRAZAC ZA REGISTRACIJU - obrazac dostupan u internetskoj trgovini koji vam omogućuje stvaranje računa.
-
OBRAZAC NARUDŽBE - Elektronička usluga, interaktivni obrazac dostupan u internetskoj trgovini koji omogućuje postavljanje narudžbe, osobito dodavanjem Proizvoda u elektroničku košaricu i definiranjem uvjeta Ugovora o prodaji, uključujući način isporuke i plaćanja.
-
KUPAC - (1) fizička osoba s punom poslovnom sposobnošću, a u slučajevima predviđenim općenito važećim propisima i fizička osoba s ograničenom poslovnom sposobnošću; (2) pravna osoba; ili (3) ustrojstvena jedinica bez pravne osobnosti kojoj zakon priznaje poslovnu sposobnost; - koji je zaključio ili namjerava sklopiti kupoprodajni ugovor s prodavateljem.
-
GRAĐANSKI KODEKS - Zakon o građanskom zakoniku od 23. travnja 1964. (Zakon o novinama 1964. br. 16, točka 93., s izmjenama i dopunama).
-
RAČUN - Elektronička usluga, zbirka resursa u ICT sustavu Pružatelja usluga označena pojedinačnim imenom (prijavom) i lozinkom koju je dostavio Primatelj usluge, u kojoj se nalaze podaci koje je dostavio Primatelj usluge i podaci o Narudžbama koje je on dao na Internetu Trgovine se prikupljaju.
-
NEWSLETTER - Elektronička usluga, usluga elektroničke distribucije koju pruža pružatelj usluga putem e -pošte, što omogućuje svim primateljima usluga koji je koriste da automatski primaju od pružatelja usluga ciklički sadržaj sljedećih izdanja biltena koji sadrži informacije o proizvodima, vijestima i promocijama u Internet trgovina.
-
PROIZVOD - dostupan u internetskoj trgovini pokretna stvar predmet kupoprodajnog ugovora između Kupca i Prodavatelja.
-
PROPISI - ovi propisi internetske trgovine.
-
MREŽNA TRGOVINA - internetska trgovina pružatelja usluga dostupna na internetskoj adresi: KeeShoes.
-
PRODAVAC; Pružatelj usluga - Dorota Bauer obavljanje poslovne djelatnosti pod imenom društva Obuća Dorota Bauer upisan u Središnji registar i podatke o gospodarskim aktivnostima Republike Poljske koje vodi ministar nadležan za gospodarstvo, koji ima: adresu mjesta poslovanja i adresu za uslugu: Klasnia 167, 96-100 Miedniewice, N.IP 8360013865, REGON 750425486, email adresa: trgovina @ KeeShoes, telefonski broj: +48 696658781.
-
UGOVOR O PRODAJI - Ugovor o prodaji proizvoda zaključen ili zaključen između Kupca i Prodavatelja putem internetske trgovine.
-
ELEKTRONSKI SERVIS - usluga koju pružatelj usluga elektronički pruža primatelju usluge putem internetske trgovine.
-
PRIMITELJ USLUGA - (1) fizička osoba s punom poslovnom sposobnošću, a u slučajevima predviđenim općenito važećim propisima i fizička osoba s ograničenom poslovnom sposobnošću; (2) pravna osoba; ili (3) ustrojstvena jedinica bez pravne osobnosti kojoj zakon priznaje poslovnu sposobnost; - koristite ili namjeravate koristiti Elektroničku uslugu.
-
ZAKON O PRAVIMA POTROŠAČA, ZAKON - Zakon od 30. svibnja 2014. o pravima potrošača (Zakon o novinama iz 2014., točka 827, s izmjenama i dopunama)
-
NARUDŽBA - Izjava kupca o namjeri dostavljena putem obrasca Narudžbe i izravno usmjerena na sklapanje Ugovora o prodaji proizvoda s Prodavateljem.
-
-
-
ELEKTRONSKE USLUGE U MREŽNOJ TRGOVINI
-
Sljedeće elektroničke usluge dostupne su u internetskoj trgovini: Račun, obrazac narudžbe i bilten.
-
Račun - korištenje računa moguće je nakon što primatelj usluge ispuni dva uzastopna koraka - (1) ispuni obrazac za registraciju, (2) klikne na "Stvorite račun". U Obrascu za registraciju potrebno je da primatelj usluge navede sljedeće podatke primatelja usluge: ime i adresu e-pošte te lozinku.
-
Račun elektroničke usluge osiguran je besplatno na neodređeno vrijeme. Primatelj usluge ima mogućnost, u bilo koje vrijeme i bez davanja razloga, brišući račun (ostavku s računa) slanjem odgovarajućeg zahtjeva pružatelju usluga, posebno putem e -mail na adresu: Sklep@keeshoes ili pismeno na adresu: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice.
-
-
Obrazac za narudžbu - korištenje obrasca za narudžbu počinje kada Kupac doda prvi Proizvod u elektroničku košaricu u internetskoj trgovini. Postavljanje narudžbe događa se nakon što je kupac dovršio dva uzastopna koraka - (1) nakon što je ispunio obrazac narudžbe i (2) kliknuo na web stranicu internetske trgovine nakon što je ispunio polje obrasca narudžbe " Kupi sada "- do tada je moguće mijenjati unesene podatke (da biste to učinili, slijedite prikazane poruke i informacije dostupne na web stranici internetske trgovine). U Obrascu za narudžbu potrebno je da Kupac navede sljedeće podatke u vezi s Kupcem: ime i prezime / naziv tvrtke, adresa (ulica, broj kuće / stana, poštanski broj, grad, država), adresa e-pošte, kontakt telefonski broj i podaci u vezi s kupoprodajnim ugovorom: proizvod (i), količina proizvoda (a), mjesto i način isporuke proizvoda (a), način plaćanja. U slučaju kupaca koji nisu potrošači, također je potrebno navesti naziv tvrtke i porezni identifikacijski broj.
-
Obrazac za naručivanje elektroničke usluge je besplatan i jednokratnog je karaktera, a završava kada se narudžba dostavi preko njega ili kada kupac prestane s naručivanjem.
-
-
Newsletter - korištenje Newslettera događa se nakon unosa adrese e -pošte na kartici "Newsletter" vidljivoj na web stranici internetske trgovine na koju se šalju sljedeća izdanja Newslettera i klikom na "" Prijavite se ". Na Newsletter se možete i pretplatiti odabirom odgovarajućeg potvrdnog okvira pri stvaranju računa - nakon kreiranja računa kupac je pretplaćen na bilten.
-
Elektronička usluga biltena pruža se besplatno za neodređeno vrijeme. Primatelj usluge ima mogućnost, u bilo koje vrijeme i bez davanja razloga, odjavljujući se iz biltena (ostavka iz biltena) slanjem odgovarajućeg zahtjeva pružatelju usluga, posebno putem e -mail -a na adresu: [email protected] ili također pismeno na adresu: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice.
-
-
-
Tehnički zahtjevi potrebni za suradnju s ICT sustavom koji koristi Davatelj usluga: (1) računalo, prijenosno računalo ili drugi multimedijski uređaj s pristupom internetu; (2) pristup elektroničkoj pošti; (3) Internet preglednik: Mozilla Firefox verzija 11.0 i novija ili Internet Explorer verzija 7.0 i novija, Opera verzija 7.0 i novija, Google Chrome verzija 12.0.0 i novije; (4) preporučena minimalna razlučivost zaslona: 1024x768; (5) omogućavanje kolačića i podrške za Javascript u web pregledniku.
-
Primatelj usluge dužan je koristiti internetsku trgovinu na način u skladu sa zakonom i moralom, poštujući osobna prava i autorska prava te intelektualno vlasništvo davatelja usluga i trećih strana. Primatelj usluge dužan je unijeti činjenično točne podatke. Primatelju usluge zabranjeno je pružanje nezakonitog sadržaja.
-
Postupak prigovora:
-
Pritužbe u vezi s pružanjem elektroničkih usluga od strane Davatelja usluga i druge pritužbe u vezi s radom Internetske trgovine (isključujući postupak prigovora na Proizvod, koji je naveden u pk svezak 6. i 7. Pravilnika) Primatelj usluge može podnijeti, na primjer:
-
Pismeno na adresu: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice;
-
u elektroničkom obliku putem e-pošte na sljedeću adresu: trgovina @ KeeShoes;
-
Preporučuje se da primatelj usluge u opisu pritužbe navede: (1) podatke i okolnosti u vezi s predmetom pritužbe, posebno vrstu i datum pojave nepravilnosti; (2) zahtjeve primatelja usluge; i (3) kontaktne podatke osobe koja podnosi žalbu - to će olakšati i ubrzati razmatranje žalbe od strane Pružatelja usluge. Zahtjevi navedeni u prethodnoj rečenici samo su preporuke i ne utječu na učinkovitost pritužbi podnesenih bez preporučenog opisa pritužbe.
-
Pružatelj usluga odmah odgovara na prigovor, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana podnošenja.
-
-
-
UVJETI ZAKLJUČENJA UGOVORA O PRODAJI
-
Do zaključenja Ugovora o prodaji između Kupca i Prodavatelja dolazi nakon što je Kupac dao narudžbu koristeći obrazac za narudžbu u internetskoj trgovini u skladu s točka 2.1.2 Pravilnika.
-
Cijena proizvoda prikazana na web stranici internetske trgovine navedena je u poljskim zlotama i uključuje poreze. O ukupnoj cijeni, uključujući poreze na Proizvod koji je predmet narudžbe, kao i troškove dostave (uključujući naknade za prijevoz, dostavu i poštanske usluge) i druge troškove, te kada se iznos ovih pristojbi ne može utvrditi - o obvezi plaćanja, Kupac je obaviješten na web stranici Internetske trgovine prilikom podnošenja Narudžbe, uključujući u vrijeme kupac izražava volju da bude vezan kupoprodajnim ugovorom.
-
Postupak sklapanja kupoprodajnog ugovora u internetskoj trgovini pomoću obrasca za narudžbu
-
Sklapanje kupoprodajnog ugovora između Kupca i Prodavatelja događa se nakon što je Kupac dao narudžbu u internetskoj trgovini u skladu s točka 2.1.2 Pravilnika.
-
Nakon postavljanja Narudžbe, Prodavatelj odmah potvrđuje njezin primitak i ujedno prihvaća Narudžbu za izvršenje. Potvrda primitka Narudžbe i njezino prihvaćanje za provedbu vrši se slanjem Klijenta odgovarajućeg e-maila na e-mail adresu Klijenta navedenu prilikom postavljanja Narudžbe, koja sadrži barem izjavu Prodavatelja o primitku Narudžbe i njezinu prihvaćanju za provedbu i potvrdu zaključenja Ugovora o prodaji. Nakon što kupac primi gornju e-poštu, sklapa se kupoprodajni ugovor između kupca i prodavatelja.
-
-
Objedinjavanje, osiguranje i stavljanje na raspolaganje Kupca sadržaja sklopljenog Ugovora o prodaji odvija se (1) davanjem ovih Pravilnika na web stranici Internetske trgovine i (2) slanjem Kupcu poruke e-pošte iz točke 3.3.2. Od Pravilnika. Sadržaj Ugovora o prodaji dodatno se bilježi i osigurava u IT sustavu Prodavačeve internetske trgovine.
-
-
METODE I ROKOVI PLAĆANJA ZA PROIZVOD
-
Prodavatelj pruža Kupcu sljedeće načine plaćanja prema Ugovoru o prodaji:
-
Plaćanje pouzećem prilikom dostave.
-
Plaćanje gotovinom prilikom osobnog preuzimanja.
-
Plaćanje bankovnim prijenosom na bankovni račun Prodavatelja.
-
Banka: Banka Polska Kasa Opieki SA.
-
Broj računa: 61 1240 3321 1111 0000 2853 8840.
-
-
Elektroničko plaćanje i kartično plaćanje putem web stranice Transferuj.pl - mogući trenutni načini plaćanja su navedena na web stranici internetske trgovine prilikom naručivanja te na web stranici http://transferuj.pl.
-
Naplate transakcija elektroničkim plaćanjem i platnim karticama provode se u skladu s izborom Kupca putem web stranice Transferuj.pl. Uslugu elektroničkog plaćanja i platnih kartica pružaju:
-
Transferuj.pl - tvrtka Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna (ranije Brachia Sp. J.) sa sjedištem u Poznanju (sjedište: Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań), upisana u Registar poduzetnika Nacionalni sudski registar pod brojem 0000412357, registracijski spisi koje vodi Okružni sud u Poznanju - Nowe Miasto i Wilda u Poznanju, temeljni kapital u iznosu od 4.798.500,00 PLN u cijelosti uplaćen, NIP: 7773061579.
-
-
-
-
Datum plaćanja:
-
Ako kupac izabere gotovinsko plaćanje pri osobnom preuzimanju, plaćanje bankovnim prijenosom, elektroničko plaćanje ili plaćanje kreditnom karticom, Kupac je dužan izvršiti plaćanje u roku od 7 dana kalendar od datuma kupoprodajnog ugovora.
-
Ako kupac odabere plaćanje pouzećem prilikom dostave, Kupac je dužan izvršiti plaćanje prilikom isporuke.
-
-
-
TROŠKOVI, NAČINI I DATUM DOSTAVE I PRIMANJA PROIZVODA
-
Dostava proizvoda dostupna je na području Republike Poljske.
-
Isporuka Proizvoda Kupcu se plaća, osim ako Ugovorom o prodaji nije drugačije određeno. Troškovi dostave proizvoda (uključujući troškove prijevoza, dostave i poštanskih usluga) naznačeni su Kupcu na web stranici internetske trgovine. prilikom postavljanja Narudžbe, uključujući i kada Kupac izrazi volju da bude vezan Ugovorom o prodaji.
-
Osobno preuzimanje Proizvoda od strane Kupca je besplatno.
-
Prodavatelj pruža Kupcu sljedeće načine dostave ili preuzimanja Proizvoda:
-
Dostava poštom, pouzećem.
-
Kurirska služba, kurirska služba pouzećem.
-
Osobna kolekcija na: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice - sljedećih dana: ponedjeljak, utorak, srijeda, petak - od 10:00 do 18:00, četvrtak - od 9:00 do 17:00 i subote - od 10:00 do 14.00 (bez državnih praznika).
-
-
Datum isporuke Proizvoda Kupcu iznosi do 7 radnih danaosim ako je kraći rok naveden u opisu Proizvoda ili prilikom naručivanja. U slučaju Proizvoda s različitim rokovima isporuke, datum isporuke je najdulji dan koji, međutim, ne može premašiti 7 radnih dana. Početak razdoblja za isporuku Proizvoda Kupcu računa se na sljedeći način:
-
Ako Kupac odabere način plaćanja bankovnim prijenosom, elektroničkim plaćanjem ili platnom karticom - od datuma uplate na žiro račun Prodavatelja ili račun za namiru.
-
Ako kupac odabere način plaćanja pouzećem - od datuma kupoprodajnog ugovora.
-
-
Rok da Kupac preuzme Proizvod - ako kupac odabere osobnu kolekciju proizvoda, kupac će biti spreman za preuzimanje na vrijeme do 7 radnih danaosim ako je kraći rok naveden u opisu Proizvoda ili prilikom naručivanja. U slučaju Proizvoda s različitim uvjetima spremnosti za prikupljanje, rok spremnosti za prikupljanje je najduži predviđeni rok koji, međutim, ne smije prelaziti 7 radnih dana. Prodavatelj će kupca dodatno obavijestiti o spremnosti Proizvoda za preuzimanje putem slanje odgovarajuće e-pošte na e-mail adresu Kupca navedenu prilikom postavljanja Narudžbe. Početak razdoblja spremnosti Proizvoda za preuzimanje od strane Kupca računa se na sljedeći način:
-
Ako Kupac odabere način plaćanja bankovnim prijenosom, elektroničkim plaćanjem ili platnom karticom - od datuma uplate na žiro račun Prodavatelja ili račun za namiru.
-
Ako kupac odabere pouzeće - od datuma kupoprodajnog ugovora.
-
-
-
ŽALBA NA PROIZVOD
(ODNOSI SE NA UGOVORE O PRODAJI ZAKLJUČENE OD 25. PROSINCA 2014.)-
Temelj i opseg odgovornosti Prodavatelja prema Kupcu, ako Prodani proizvod ima fizički ili pravni nedostatak (jamstvo), definirani su općenito važećim zakonom, posebno u Građanskom zakoniku.
-
Prodavatelj je dužan Kupcu dostaviti Proizvod bez nedostataka. Navedene su detaljne informacije o odgovornosti Prodavatelja za nedostatak Proizvoda i pravima Kupca na web stranici internetske trgovine u kartici " Reklamacije na robu".
-
Prigovor može podnijeti kupac, na primjer:
-
Pisano na adresu: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice;
-
u elektroničkom obliku putem e-pošte na sljedeću adresu: trgovina @ KeeShoes;
-
-
Preporučuje se da Kupac u opisu prigovora navede: (1) podatke i okolnosti u vezi s predmetom prigovora, osobito vrstu i datum kvara; (2) zahtijevati način usklađivanja Proizvoda s Prodajnim ugovorom ili izjavu o smanjenju cijene ili odustajanju od Ugovora o prodaji; i (3) kontaktne podatke osobe koja podnosi prigovor - to će olakšati i ubrzati razmatranje prigovora od strane Prodavatelja. Zahtjevi navedeni u prethodnoj rečenici samo su preporuke i ne utječu na učinkovitost žalbi podnesenih bez njih preporučeni opis pritužbe.
-
Prodavatelj će odmah odgovoriti na prigovor Kupca, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana podnošenja. Nereagiranje prodavatelja u gore navedenom roku znači da je prodavatelj smatrao da je prigovor opravdan.
-
U slučaju da Prodavatelj odgovori na prigovor Kupca ili na izvršenje Prava korisnika prema jamstvu Bit će potrebno isporučiti proizvod prodavaču, prodavatelj će zatražiti od kupca da isporuči proizvod na trošak prodavatelja na adresu Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice. Međutim, ako bi zbog vrste kvara, vrste Proizvoda ili načina njegove ugradnje isporuka Proizvoda od strane Kupca bila nemoguća ili pretjerano teška, od Klijenta će se tražiti da Prodavačev proizvod učini dostupnim, nakon prethodnog dogovora, na mjestu gdje se Proizvod nalazi.
-
Zahtjev za isporuku Proizvoda iz točka 6.6 Pravilnika ne utječe na rok za odgovor Prodavatelja na prigovor Kupca iz točka 6.5 Pravilnika i ne krši pravo Kupca da od Prodavatelja zatraži rastavljanje neispravnog Proizvoda i ponovnu instalaciju Proizvoda nakon zamjene s onim bez grešaka ili uklanjanja nedostatka iz čl. 561 [1] Građanskog zakonika.
-
-
VANJASUDNE METODE RJEŠAVANJA PRITUŽBA I TUŽBI, TAKOĐER I PRAVILA PRISTUPA OVIM POSTUPKIMA
-
Detaljne informacije o mogućnosti da kupac koji je potrošač koriste izvanparnična sredstva za rješavanje pritužbi i pravnih lijekova te pravila pristupa tim postupcima dostupne su u uredima i na web stranicama ombudsmena za zaštitu potrošača, društvenih organizacija čiji statutarni zadaci uključuju zaštitu potrošača, inspektorate trgovačke inspekcije i na sljedećim internetskim adresama Ureda za tržišno natjecanje i zaštitu potrošača: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php i http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
-
Kupac koji je potrošač ima sljedeće primjerene mogućnosti korištenja vansudskih metoda prigovora i pravnih lijekova:
-
Kupac se ima pravo obratiti stalnom prijateljskom sudu za potrošače iz čl. 37. Zakona od 15. prosinca 2000. o Trgovinskoj inspekciji (Zakon o novinama iz 2001., br. 4, točka 25., s izmjenama i dopunama), sa zahtjevom za rješavanje spora koji proizlazi iz sklopljenog Ugovora o prodaji. Pravila ustroja i rada stalnih potrošačkih arbitražnih sudova navedena su u pravilniku ministra pravosuđa od 25. rujna 2001. o pravilima ustroja i rada stalnih potrošačkih arbitražnih sudova. (Journal of Laws 2001, br. 113, točka 1214).
-
Kupac se može prijaviti pokrajinskom inspektoru Trgovinske inspekcije, u skladu s čl. 36. Zakona od 15. prosinca 2000. o Trgovinskoj inspekciji (Zakon o novinama iz 2001., br. 4, točka 25., s izmjenama i dopunama), sa zahtjevom za pokretanje postupka posredovanja o mirnom rješenju spora između Kupca i Prodavatelj. Podaci o pravilima i postupku postupka posredovanja koji vodi pokrajinski inspektor Trgovinske inspekcije dostupni su u uredima i na web stranicama pojedinih pokrajinskih inspektorata Trgovinske inspekcije.
-
Kupac može dobiti besplatnu pomoć u rješavanju spora između kupca i prodavatelja, također koristeći besplatnu pomoć pokrajinskog (općinskog) ombudsmana za potrošače ili društvene organizacije čiji statutarni zadaci uključuju zaštitu potrošača (uključujući Federaciju potrošača, Udruženje potrošača Poljske). Savjete pruža Federacija potrošača na besplatnoj telefonskoj liniji za korisnike 800 007 707 i Poljsko udruženje potrošača na e-adresi: [email protected].
-
-
Na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr dostupna je platforma za rješavanje internetskih sporova između potrošača i poduzetnika na razini EU -a (ODR platforma). Platforma ODR interaktivna je i višejezična web stranica s jednim šalterom za potrošače i poduzetnike koji traže vansudsko rješavanje spora u vezi s ugovornim obvezama koje proizlaze iz prodajnog govora na mreži ili ugovora o pružanju usluga.
-
-
PRAVO NA POVLAČENJE IZ UGOVORA
(ODNOSI SE NA UGOVORE O PRODAJI ZAKLJUČENE OD 25. PROSINCA 2014.)-
Potrošač koji je sklopio ugovor na daljinu može se u roku od 14 kalendarskih dana povući iz njega bez navođenja razloga i bez nastanka troškova, osim navedenih troškova u točki 8.8 Pravilnika. Da biste ispunili rok, dovoljno je poslati izjavu prije njegovog isteka. Izjava o odustajanju od ugovora može se podnijeti, na primjer:
-
Pismeno na adresu: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice;
-
u elektroničkom obliku putem e-pošte na sljedeću adresu: trgovina @ KeeShoes;
-
-
Uzorak obrasca za odustajanje uključen je u Prilog 2. Zakona o pravima potrošača i dodatno je dostupan na web stranici internetske trgovine na kartici "Vraćanje proizvoda"". Potrošač može koristiti predložak obrasca, ali to nije obvezno.
-
Rok za odustajanje od ugovora počinje:
-
za ugovor u čijem izvršenju Prodavatelj izdaje Proizvod, obvezan prenijeti svoje vlasništvo (npr. Ugovor o prodaji) - od preuzimanja Proizvoda u posjed od strane potrošača ili treće strane koju je on odredio, a ne prijevoznik, i u slučaju ugovora koji: (1) uključuje mnoge Proizvode koji se isporučuju zasebno, u serijama ili u dijelovima - od preuzimanja posljednjeg Proizvoda, serije ili dijela, ili (2) se sastoji u redovitoj isporuci Proizvoda na određeno razdoblje - od preuzimanja prvog od Proizvoda;
-
za ostale ugovore - od dana zaključenja ugovora.
-
-
U slučaju odustajanja od ugovora na daljinu, ugovor se smatra ništavim.
-
Prodavatelj je dužan odmah, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od datuma primitka izjave potrošača o odustajanju od ugovora, vratiti potrošaču sva plaćanja koja je izvršio, uključujući troškove dostave Proizvoda (osim dodatni troškovi koji proizlaze iz načina isporuke koji je odabrao Kupac osim najjeftinijeg standardnog načina isporuke koji je dostupan u internetskoj trgovini). Prodavatelj će vratiti uplatu koristeći isti način plaćanja koji je koristio potrošač, osim ako je potrošač izričito pristao na drugačiji način povrata, koji za njega ne uključuje nikakve troškove. Ako prodavatelj nije ponudio preuzimanje proizvoda od potrošača, može uskratiti povrat primljenih plaćanja od potrošača dok se proizvod ne vrati ili dok potrošač ne dostavi dokaz o svom povratku, ovisno o tome što se prije dogodi.
-
Potrošač je dužan odmah, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana kada se povukao iz ugovora, vratio proizvod prodavatelja ili ga prebacio na osobu koju je prodavač ovlastio za pikap, osim ako prodavač nije predložio da sam prikupi proizvod. Da biste zadržali rok, dovoljno je poslati proizvod prije isteka. Potrošač može vratiti proizvod na sljedeću adresu: Miedniewice 167, 96-100 Miedniewice.
-
Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti Proizvoda kao rezultat njegove uporabe na način koji nadilazi ono što je potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja Proizvoda.
-
Mogući troškovi povezani s odustajanjem potrošača od ugovora, koje je potrošač dužan snositi:
-
Ako je potrošač odabrao način dostave Proizvoda koji nije najjeftiniji standardni način isporuke dostupan u internetskoj trgovini, Prodavatelj nije dužan povratiti dodatne troškove koje ima potrošač.
-
Potrošač snosi izravne troškove vraćanja Proizvoda.
-
U slučaju Proizvoda koji je usluga čije je izvršavanje - na izričit zahtjev potrošača - počelo prije isteka roka za odustajanje od ugovora, potrošač koji ostvaruje pravo na odustajanje od ugovora nakon što je podnio takav zahtjev , dužan je platiti usluge ispunjene do odustajanja od ugovora. Iznos plaćanja izračunava se razmjerno opsegu pružene usluge, uzimajući u obzir cijenu ili naknadu ugovorenu u ugovoru. Ako su cijena ili naknada previsoki, temelj za izračun tog iznosa je tržišna vrijednost pružene usluge.
-
-
Pravo na odustajanje od ugovora na daljinu potrošaču nije dostupno u odnosu na ugovore:
-
(1) za pružanje usluga, ako je Prodavatelj u potpunosti izvršio uslugu uz izričit pristanak potrošača, koji je prije početka usluge bio obaviješten da će nakon izvršenja usluge od strane Prodavatelja izgubiti pravo odustati od ugovora; (2) ako cijena ili naknada ovise o fluktuacijama na financijskom tržištu na koje Prodavatelj nema kontrolu i koje se mogu dogoditi prije roka za odustajanje od ugovora; (3) u kojima je predmet usluge proizvod koji nije montažni, proizveden prema specifikacijama potrošača ili služi za zadovoljenje njegovih individualnih potreba; (4) u kojem je predmet usluge Proizvod koji se brzo pogoršava ili ima kratak rok trajanja; (5) u kojem je predmet usluge Proizvod isporučen u zapečaćenom pakiranju, koje se nakon otvaranja pakiranja ne može vratiti iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je paket otvoren nakon isporuke; (6) u kojima su predmet usluge Proizvodi koji su nakon isporuke, zbog svoje prirode, nerazdvojno povezani s drugim stvarima; (7) ako su predmet usluge alkoholna pića čija je cijena dogovorena nakon sklapanja Ugovora o prodaji, a čija se isporuka može dogoditi tek nakon 30 dana, a čija vrijednost ovisi o fluktuacijama na tržištu nad kojima Prodavatelj nema kontrolu; (8) u kojem je potrošač izričito zatražio od Prodavatelja da dođe kod njega radi hitnog popravka ili održavanja; ako prodavatelj pruža dodatne usluge osim onih koje je zatražio potrošač ili pruža proizvode osim rezervnih dijelova potrebnih za popravak ili održavanje, potrošač ima pravo odustati od ugovora u pogledu dodatnih usluga ili proizvoda; (9) u kojima su predmet usluge zvučni ili vizualni snimci ili računalni softver isporučeni u zapečaćenom pakiranju, ako je paket otvoren nakon isporuke; (10) za isporuku novina, periodike ili časopisa, osim ugovora o pretplati; (11) zaključeno putem javne dražbe; (12) za pružanje usluga smještaja, osim za stambene svrhe, prijevoz robe, iznajmljivanje automobila, ugostiteljstvo, usluge povezane s razonodom, zabavom, sportskim ili kulturnim događajima, ako je u ugovoru naveden dan ili razdoblje pružanja usluge; (13) za isporuku digitalnog sadržaja koji nije snimljen na materijalnom mediju, ako je izvedba započela uz izričit pristanak potrošača prije isteka roka za odustajanje od ugovora i nakon što je obavijestio Prodavatelja o gubitku prava na odustajanje od ugovor.
-
-
-
ODREDBE O PODUZETNICIMA
-
Ovaj odjeljak Pravilnika i odredbe sadržane u njemu odnose se samo na Kupce i Korisnike usluga koji nisu potrošači.
-
Prodavatelj ima pravo odustati od Ugovora o prodaji sklopljenog s Kupcem koji nije potrošač u roku od 14 kalendarskih dana od dana njegova sklapanja. Povlačenje iz Ugovora o prodaji u ovom slučaju može se dogoditi bez navođenja razloga i ne dovodi do bilo kakvih potraživanja od strane Kupca koji nije potrošač protiv Prodavatelja.
-
U slučaju Kupca koji nisu potrošači, Prodavatelj ima pravo ograničiti dostupne načine plaćanja, uključujući zahtijevanje cjelovitog ili djelomičnog plaćanja unaprijed, bez obzira na način plaćanja koji je odabrao Kupac i činjenicu sklapanja Ugovora o prodaji .
-
Nakon što Prodavatelj pusti Proizvod prijevozniku, prednosti i tereti povezani s Proizvodom te rizik od slučajnog gubitka ili oštećenja Proizvoda prenijet će se na Kupca koji nije potrošač. U tom slučaju Prodavatelj neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak, nedostatak ili oštećenje Proizvoda proizašlo iz njegova prihvaćanja za prijevoz sve dok se ne isporuči Kupcu, te za kašnjenje u transportu pošiljke.
-
Ako se proizvod šalje kupcu putem prijevoznika, kupac koji nije potrošač dužan je pregledati paket na vrijeme i na način prihvaćen za te pakete. Ako utvrdi da je Proizvod izgubljen ili oštećen tijekom transporta, dužan je poduzeti sve potrebne radnje kako bi se utvrdila odgovornost prijevoznika.
-
Na temelju čl. 558. st. 1. Građanskog zakonika, odgovornost Prodavatelja prema jamstvu za Proizvod prema Kupcu koji nije potrošač je isključena.
-
U slučaju Kupca koji nisu potrošači, Davatelj usluga može raskinuti ugovor o pružanju elektroničkih usluga s trenutnim učinkom i bez navođenja razloga slanjem Kupcu odgovarajuće izjave.
-
Odgovornost Pružatelja usluge / Prodavatelja prema Primatelju usluge / Kupcu koji nije potrošač, bez obzira na njegovu pravnu osnovu, ograničena je - i kao dio jednog zahtjeva, kao i za sve zahtjeve ukupno - do iznosa plaćene cijene i troškova dostave prema Ugovoru o prodaji, ali najviše do iznosa od tisuću zlota. Pružatelj usluga / prodavatelj odgovoran je primatelju usluge / kupcu koji nije potrošač samo za tipične štete predviđene u trenutku sklapanja ugovora i nije odgovoran za izgubljene koristi u odnosu na primatelja usluge / kupca koji nije potrošač.
-
Svi sporovi koji nastanu između Prodavatelja / Pružatelja usluga i Kupca / Primatelja usluge koji nije potrošač bit će podneseni sudu nadležnom za sjedište Prodavatelja / Pružatelja usluga.
-
-
ZAVRŠNE ODREDBE
-
Ugovori sklopljeni putem internetske trgovine sklopljeni su na poljskom jeziku.
-
Promjena propisa:
-
Davatelj usluga zadržava pravo izmjene Pravilnika iz važnih razloga, a to su: izmjene zakona; promjene u načinima plaćanja i dostave - u onoj mjeri u kojoj ove izmjene utječu na provedbu odredaba ove Uredbe.
-
U slučaju sklapanja kontinuiranih ugovora na temelju ovih Uredbi (npr. Pružanje elektroničkih usluga - Račun) izmijenjeni propisi obvezuju primatelja usluge ako zahtjevi navedeni u čl. 384. i 384. [1] Građanskog zakonika, odnosno, Primatelj usluge bio je pravilno obaviješten o promjenama i nije raskinuo ugovor u roku od 14 kalendarskih dana od datuma obavijesti. U slučaju da izmjena Pravilnika rezultira uvođenjem novih naknada ili povećanjem postojećih naknada, Primatelj usluge koji je potrošač ima pravo odustati od ugovora.
-
U slučaju sklapanja ugovora drugačije prirode od kontinuiranih ugovora (npr. Kupoprodajni ugovor) na temelju ovih Uredbi, izmjene i dopune Pravilnika neće ni na koji način povrijediti stečena prava primatelja usluga / kupaca koji su potrošači prije datuma stupanjem na snagu izmjena i dopuna Pravilnika, posebice, izmjene i dopune Pravilnika neće se primjenjivati na već poslane ili postavljene Naloge i zaključene, provedene ili izvršene Ugovore o prodaji.
-
-
U pitanjima koja nisu obuhvaćena ovim Pravilima primjenjivat će se općenito primjenjive odredbe poljskog zakona, osobito: Građanski zakonik; Zakon o pružanju elektroničkih usluga od 18. srpnja 2002. (Zakon o novinama 2002. br. 144, točka 1204, s izmjenama i dopunama); za kupoprodajne ugovore zaključene od 25. prosinca 2014. s Kupcima koji su potrošači - odredbe Zakona o pravima potrošača od 30. svibnja 2014. (Zakon o novinama iz 2014., točka 827 s izmjenama i dopunama); i druge relevantne odredbe opće mjerodavnog prava.
-